Instagram Reels marketingová strategie

Jak na Instagram Reels

Instagram Reels se staly nezbytnou součástí každého úspěšného účtu na Instagramu a každý den mají IG Reelsk více než neuvěřitelných 140 miliard zhlédnutí. A pokud je ještě nepoužívát, tak je to velká chyba a pusťte se rychle do toho!

Nabízejí nový způsob, jak získat na Instagramu nové sledující úplně bez reklam a sponzorovaného obsahu, jen čístě organicky. V tomto článku se podíváme na to, jak můžete efektivně využít Instagram Reels pro svoje podnikání.

Co jsou Instagram Reels?

Instagram Reels jsou krátká videa a optimální délka je do 60 sekund. Videa musí mít nápad nebo přidanou hodnotu pro vaše sledující, mohou obsahovat hudbu, filtry a různé efekty. Je to skvělý způsob, jak prezentovat své podnikání a produkty kreativně a interaktivně, což bude vaše sledující bavit a navíc můžete najít nové sledující, kteří se zajímají o vaši tématiku.

Co mají úspěšná Reels?

  1. Háček: Originální začátek, který zaujme a přitáhne pozornost vašeho publika i nových sledujících. Háčkem chytnete člověka a už ho nepustíte.
  2. Kreativní nápad: Kreativní scénář vašeho reelska je klíčový pro zaujetí publika.
  3. Použití Trendů a Hudby: Zapojení do aktuálních trendů a využití populární hudby zvyšuje šance na virální úspěch.
  4. Značka a CTA: Nezapomeňte přidat identitu vaší značku a call-to-action, tedy výzvu k akci v každém videu.

5 tipů o čem točit Reels

  1. Edukativní Obsah: Sdílejte tipy, triky nebo návody související s vaším oborem.
  2. Zákulisní Pohledy: Ukažte, co se děje v zákulisí vašeho podnikání.
  3. Ukázky Produktů: Prezentujte nové produkty nebo služby.
  4. Interaktivní Výzvy: Zapojte vaše publikum do zábavných a interaktivních výzev.
  5. Uživatelsky Generovaný Obsah: Podporujte vaše sledující, aby sdíleli své vlastní Reels s vašimi produkty

Pokud reelska neděláte, pusťe se do toho! Aktuálně totiž podle statistik lidé tráví více než 20% času na Instagramu právě u reelsek.

Sledujte můj IG profil pro více tipů.

On-line marketing a sociální sítě